zaterdag 16 februari 2008

Daar ben ik weer!

Hallo allemaal,
Eindelijk heb ik weer eens zin om iets op mijn weblog te zetten.
Het laatste bericht is al ruim drie maanden geleden, ik was toen net met zwangerschapsverlof. Op 8 november schreef ik dat het wiegje klaar was en op 12 november is Elin geboren!
Nu zit mijn verlof er alweer bijna op, nog twee weken en dan ga ik weer aan het werk.

We hebben de afgelopen maanden héél veel foto's gemaakt van Elin.
Deze foto is van vandaag:


En deze van vorige week:


Ik ben benieuwd of jullie mijn blog nog wel eens bekijken...?

Liefs,

Petra

2 opmerkingen:

Rebecca en Jurgen zei

Jazeker bekijken we je blog nog. Ik ben blij dat er weer wat op staat! Ik kon dat wiegje al bijna dromen ;-) Niet dat mijn blog uptodate is hihi.

Leuke foto's van Elin met dat schattige hippe jurkje. We kunnen niet wachten om haar in het echt te zien. Houden jullie haar nog wel een beetje klein.
Jeemig 2 weken en dan alweer werken. Dat zal wel even wennen zijn. We horen wel hoe het gaat.
Groetjes,
Rebecca en Jurgen

Anoniem zei

Vrijwel dagelijks in m'n rondje "langs de velden".En net als Rebecca en Jurgen kan ik dat wiegje ook dromen! Met jouw blogtempo zal de volgende foto er wel eentje met d'r eerste vriendje worden...;-) Werkze alvast, Freeeze1